niedziela, 18 maja 2014

"Kilka słów o..." #2

Modne książki


Raz dwa trzy próba mikrofonu. Działa? Działa.

Dzień dobry, cześć i czołem moje drogie kochane jeże książkowe.

Ale dobrze już się uspokajam i przechodzę do tematu - modne książki. Chodzi mi tutaj głównie o literaturę dla młodzieży. Zapewne większość (jak nie wszyscy) z Was zna takie książki jak Igrzyska śmierci, Harry Potter, Gwiazd naszych wina, Dary Anioła, Niezgodna, Percy Jackson, Diabelskie Maszyny, Gra o Tron, Złodziejka książek, Mroczne umysły... Mogłabym ciągnąć jeszcze całkiem długo te listę. Chodzi mi o to że zapewne większość z Was to czytała bądź słyszała o tych książkach. Oczywiście wiem, ze większa część tych książek jest znana z powodu swojej wyjątkowości i pięknej fabuły, ale... Znam kilka osób, które nie sięgają po nic innego niż modne książki.


Oczywiście ja sama czytałam większość podanych książek jednak nie rozumiem fenomenu niektórych z nich (nie powiem których). Jednak kochani! Są jeszcze książki zupełnie nieznane, a równie wspaniałe jak te modne (a może nawet lepsze?) książki. Wystarczy przejść się do najbliższej biblioteki! Ja nie mam takiej możliwości by móc kupować książki, większość wypożyczam i właśnie przez to natknęłam się na wiele (nieznanych) książek, które zawładnęły moim sercem. Morał mojej nieskładnej i bezsensownej wypowiedzi jest mniej więcej taki: Zaglądajcie do bibliotek! I nie idźcie ślepo za modą! Możecie znaleźć dużo świetnych książek, które nie są znane!

/Mrs. Malfoy

_________________________________________________________
Jak Wam się podobał mój pierwszy post? Mam zamiar rozbić ten temat na co najmniej 2 części więc spodziewajcie się niedługo czegoś nowego :)
Bo kto lubi mole? A jeżyki są takie piękne! (Pozdrowienia dla Fandomu serialu Sherlock xD) 
Przepraszam za ciągłe używanie słowa "książka" w moich wypowiedziach, ale inaczej się nie dało xD.

5 komentarzy:

  1. Mimo iż sama nie chodzę do bibliotek, staram się nie kupować tylko tych znanych książek. Bo tak jak powiedziałaś, dobre książki to nie tylko te, o których jest głośno (:

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam żadnych modnych książek oprócz Pottera i Jacksona :D Nie rozumiem reszty tych czytadeł, nie przemawiają do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja raczej staram się czytać te książki, które zachęcą mnie fabułą, a nie swoją 'sławą'. Jasne, że łatwiej przekonać się do takiej promowanej, ale często są to czcze przechwałki. Ja uważam, że te, jak to nazwałaś niesławne książki, są równie godne uwagi.

    OdpowiedzUsuń
  4. ja i podążam za modą książkową, ale także wyszukuję w bibliotece inne nieznane książki

    OdpowiedzUsuń
  5. Wydaje mi się, że te wszystkie modne książki są modne, bo zostały zekranizowane :D Filmy pewnie też zrobiły swoje i dużo osób sięgnęło po daną książkę po obejrzeniu filmu lub po prostu usłyszało o takim tytule.
    Ja chyba podążam za modą książkową, bo przeczytałam Dary, Jacksona, Igrzyska, i uwielbiam te serie, a za np. Intruza czy Więźnia Labiryntu zamierzam się zabrać.
    Czasem niestety ta cała reklama i 'podnieta' jakąś książką zniechęca mnie do przeczytania jej. Zazwyczaj wtedy czekam aż szum minie i jeśli mi się przypomni to sobie czytam i oceniam czy warto.
    Oczywiście, że te nieznane książki są równie dobre jak te znane i gdy chodzę do biblioteki lubię oprócz książek modnych wypożyczyć te które zainteresują mnie fabułą, okładką czy tytułem.

    OdpowiedzUsuń

Zapraszamy do komentowania :)
Dla ciebie to chwilka, a dla nas miłe uczucie docenienia :)